Out with brow



Igår drog jag på firmafest med min bror. Det var jag, hans 2 polare och 50 stycken 93.or. Vilket gav oss en endaste väg att gå - den stupfulla vägen.

Vi var ute o dansade hela natten jag o brorsan, och shottade i kapp, drack drinkar o massa massa öl. Fyllekäkade på Smögenbryggan och stod helt ensama på klubbens dansgolv och höll oss för hjärtat när de spelade Känn ingen sorg för mig Göteborg. Kastade öl på varandra och drev med alla andra på krogarna vi besökte. Riktigt sölig natt alltså. Sedan hittade vi en svarttaxi-snubbe som körde hem oss och jag frågade om han var nöjd med sitt jobb, det var han inte och jag fick panik över detta. Han ville göra någonting annat, men viste inte hur man tar sig vidare. Så, Superfulla Sara tar hans nummer och bestämmer träff kl 15 dagen därpå för att ta Mehmet som han hette till Abetsförmedlingen. Haft sådan sjuk ångest över detta idag och minuterna har närmat sig steg för steg. Brorsan sa idag att jag hade sagt till Mehmet med en drink från krogen i ena handen, och en box med wookie-dookie kycklingwook i den andra handen "Om inte du kommer till Arbetsförmedlingen imorgon, så kommer jag Döda dig. Tro på mina ord Mehmet, jag kommer döda dig." Ehe, kul tjej man kan stöta på sådär. Känns inte som om det är svarttaxi förarna man skall vara rädd för i framtiden, utan mer de aspackade brudarna som drar med en till Arbetsförmedlingen under mordhot.

När vi kom in i huset så var jag så drällfull att jag inte ens kunde hitta rummet. Jag kunde endast hitta brorsans rum. Hur sjukt är inte det? Minns att jag stapplade runt o letade. Tror jag trodde jag var i pappas hus. Men jag borde ju ha lärt mig att jag alltid, varendagång utan undantag hamnar hos mamma när jag har druckit. Kan vara att det ligger 3 minuter närmare krogen, eller att jag bara snubblar in där. Oklart. Men jävlar vilken kväll. Tror vi igår blev otroligt kända, eller mer kända som tvillingpar. Vilket team vi är när det kommer till Tequila och fuldans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0