Lärorik fylla



Har aldrig förstått varför folk kräks i handfatet när man har toaletten precis bredvid. Jag menar - visst om man tar det närmaste man kan, och det är handfatet, men i pauserna så kan man ju byta kräkplace, så man slipper stoppa igen hela handfatet. Förra helgen fick jag veta varför många kräks i handfatet - av egen erfarenhet.

Jag blev rätt cp full när Kim försökte supa mig under bordet och skulle gå på toaletten. När jag sitter där, så får jag en må-illa attack och lutar mig över handfatet och kräks, samtidigt som jag urinerar. Så därför kunde jag endast kräkas i handfatet, för toaletten var liksom upptagen. Fick en out of body experience och såg mig själv sitta på toaletten, med huvudet lutandes mot handfatet och kräkas upp allt vin jag hade i magsäcken. Var allt annat än tjusigt, men otroligt komiskt. Samt att jag nu förstår att många kräks i handfatet. Lärorik fylla alltså. Tänk om man fick fler av dem.

Oh, justeja! Gissa vem som jag skall hänga med i Amsterdam den 11:e september? Nämligen ingen mindre än Jens Bergh! Jag frågade honom här om dagen om han ville med, och han sa att han faktiskt kommer vara i Amsterdam då. Jävligt komiskt. Kommer bli så obeskrivligt magiskt tror jag. Hoppas bara på att Calle kan hänga med också, så blir det fantastiskt bra. Hohoho vad FINT!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0