Känner sig lurig efter 24


Jag ligger i Josses soffa i Söndags kväll. Så säger jag till Josse; Åh, man känner sig nästan lite lurig när man är vaken fast man inte får liksom. Grejen är att jag syftar på tiden efter klockan 24 på kvällen. Och hallå, vilken 22 åring som är normalt funtad och som bott hemifrån i 7 år känner sig Lurig när man inte sover fast man skall? Och vem är det som bestämmer att jag inte får? Och herregud Sara Johanna Karlsson - klockan är 24, inte 4 på morgonen. Och sedan NÄR började jag bry mig om det? Josse hävdade även här, efter att ha fällt lite skrattårar att detta också är Kungshamnssyndromet. Uttråkad, tråkig generellt och känner sig lurig när man är vaken senare än 24 en vardagskväll. Oh my god. Ja jag säger då det. OH MY GOD.

Har jag skrivit detta innan? Alzheimers tillhör nog också Kungshamnssyndromet, i ett långt gående skede.

21:42 - Jisses. Nu måste jag till sängs direkt. Skall kolla klart på Berg flyttar in bara.. bara liiite längre. Vaken en stund till. Luriga 22 åriga Sara.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0