Kan du din matte ?





Kom på något sätt in på en blogg där det enbart diskuteras Mattematik.
När vi läste matte i gymnasiet så var jag på sidan 11 i första boken när vi gick ur. Dvs att jag hade missat en del. Anledningen till detta var att jag sa till min dåvarande mattelärare att när jag tänkte så slog jag linjalen i huvudet. Så när han närmade sig för att han trodde jag hade fastnat någonstans så slog jag linjalen i huvudet för att markera att jag tänkte och han vände igen. Även om jag var på sidan 11 i första boken när vi gick ur så fick jag G ändå. Helt otroligt. Sen kan jag tyvärr inte brilljera med att jag kan så bra matte, men jag kan mycket annat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0