Efter Monday kommer Funday.


Ja, klockan 4 stod jag som bekant upp imorse. Klockan 5 hade jag sprungit till bussen då jag kan ha varit liiite försenad. Sedan var jag vaken helatiden tills jag nådde Torp Köpcentrum, där jag med ett leende hoppade av.
Har inte varit det minsta trött idag, även om jag endast sovit runt 4 timmar. Jag tycker faktiskt mycket om mitt jobb. Skall bli ledsamt att sluta. Mina kollegor är helt fantastiska. Hur kan jag ha sådan tur med kollegor? Alla är verkligen underbara.

Påtala om det, så ringde dem från Kalmar o ville att jag skulle komma på intervju dit ner för ett jobb. 29:e Augusti. Har inte en aning om vad man skall göra. Kalmar. 4h från Göteborg. Ja, det är ju inte så förskräckligt långt ändå. Ooh, hade gärna gärna jobbat på Skanova! Det ligger ju i Kalmar. Attans att de inte råkar ringa o fråga om man skulle vilja ha en heltidsplats därnere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0