Bye bye smutsiga mun


Nu läser min helt fantastiska kollega Hanna min blogg. Tror jag råkade slänga ur mig att jag också hade en blogg när vi snackade om att folk gör jobbiga statusupdateringar på Facebook. Jag slängde nog ur mig det strax efter jag slängt ur mig att jag själv har väldigt jobbiga statusuppdateringar på Facebook. Jag höll med Hanna och sa "Jaaa men precis, varför skaffar dem inte en blogg istället för att skriva allt på Facebook." Hanna sa:  "De har nog en blogg också, där de skriver samma saker" Då slängde jag ju givetvis ur mig att jag OCKSÅ har en blogg, och OCKSÅ skriver samma jobbiga saker där, som på Facebook. 

Well. Nu svävar jag íväg igen. Det jag menade med min headline här, var att nu när FiskHanna som hon signerade med på bloggen (HAHAHAHAHAHA, FiskHanna, det är hilarious) läser min blogg, så måste jag hålla god ton och inte svära såmycket. Och verkligen inte slänga ur mig massa dumma saker så FiskHanna tror jag är något som jag faktiskt är.

Får helt enkelt börja skriva om barnböcker och bull-recept i fortsättningen för att inte skada FiskHanna.
Det är inte det att jag inte bryr mig om era ögon kära läsare, men ni är redan förstörda av mina inte alls igenomtänkta ord och meningar som jag radar upp här inne. Era hornhinnor har nog sett orden Satan, jävlar och helvete så många gånger att det snart faller sig helt naturligt för er att döpa era 3 kommande barn till dessa skönsjungande ord. Jag har - med vädjan från min mor (som slutade läsa min blogg för typ 6 månader sedan, då hon inte klarade av allt som det stod här) att sluta använda vulgärare ord, vilket jag knappt gör längre, och trappa ner på intima detaljer - vilka nu är helt utomstående. Så tacka morsan för att bloggen blivit Kyrkansbarntimme-vänlig.

Må gud beskydda mig, även om jag skriver lite dumt ibland. Det bara blir så liksom. Spottar ur mig svordommar och sanningar. In good, and in bad of course.
Skall tänka på vad jag skriver, så FiskHanna inte får flippen. Dock så träffar FiskHanna mig 6 dagar i veckan, så jag tror att that ship has sailed vid närmare eftertanke.


Hej!


Kommentarer
Postat av: FiskHanna

Haha! Jag är ganska härdad när det kommer till svordommar. Jag jobbar hårt på att inte svära på jobbet. Hoppas intervjuen gick bra idag även om vi kommer sakna dig j***gt mycket.

2011-08-22 @ 21:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0