Yankees


I fredags var det sova efter jobbet. Rostad Majs och Colalight till Californication, den perfekta fredagen.
Lördag morgon och jobba från 10-15. Fanns en del att göra, så det var skönt. Tommy hade med sin elaka katt sexial också på kontoret o skrämde mig så jag tror jag fått en nackskada av rycket jag gjorde när jag upptäckte den hemska skapelsen (katten alltså) endast några centimeter från mig.

Efter jobbet låg ja o talade med Mia i 2,5 h. Sen strosade jag ner efter lite samtal o sms ner till Yankees, den ny öppnade fantastiska baren, restaurangen allt i ett och sällskapade med Oskar, My och Linus. Det fanns till och med Buckets där, och allt är så jäkla läckert. Om ni inte hajjade det på namnet så är detta ett Amerikanskt ställe, och helt jävla awesome. PLUS att det ligger ett stenkast från min lya (får man säga Lya om man inte är singel, man mellan 20-30 år och har ett trumset hemma?) Hur som haver, det ligger givetvis ännu närmare Linus & My, bara runt hörnet, så givetvis älskar Linus det. Där drack vi lite bärts och sedan köpte vi några flaskor vin och konsumerade på mitt absoluta favorit pars balkong. Jävligt fin kväll ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0