Mexikansk afton väntas


Hoho!

Joråå, still standing. Även om det är lite vingligt just idag känns det. Fysiskt trött mer än mentalt trött.
Vill gärna skylla på massor av saker, men kan endast skylla på soppan. Tror jag ? Jag vet inte. Min kära vännina som jag talade med igår sa att hon tyckte det var en idiotdiet (jo, som om jag inte visste om det redan) Hon tror inte det kommer fungera, och vips - så blev jag taggad igen att fortsätta. Jag försöker komma på hur många dieter jag har gått på här på ön. Det är säkerligen över snittet. Brukar sitta o googla dieter. Grejen är att jag vet att dem inte biter eller fungerar. Men jag tycker typ det är spännande att hålla på med dieter. Alltså det är vad som får mina dagar att gå runt liksom. Nä, nu lät det illa. Det är inte ens i närheten av den anledningen, men det är liksom gött. Spännande, att slava efter någonting. Nadja sa att det lät som om jag var in to lite S&M. Jag har inte en aning vad jag är in to, inte soppa efter detta antar jag iallafall. 

Men jag tycker inte det är jobbigt, jag gör inte det. Igår kändes det sådär att trycka bananer och mjölk vilket jag nog inte gjort sedan jag var 2 år eller något. Men det gick fint. Intressant kostblandning. Idag är det Fredag, och jag och mina "riddare" (jaaaa... nu måste jag fortsätta kalla dem så) Anna & My, skall käka tacos hos mig. Gött ju!




Därför kommer jag idag göra en fuling och vända på två dagar med dieten:

Idag skall jag egentligen äta:  6 tomater och 280-340 gram nötkött. Försök dricka minst 8 glas vatten under dagen + soppa så mycket du vill.
Men kommer ta dag 6, och imorgon äta dag 5 mål. Dvs dagens mål.

Så idag kommer jag att äta: Så mycket nötkött och grönsaker du vill + soppa.

Då vi skall ha mexikansk afton och käka Tacos som har varit inplanerat i ca 6 veckor..

Jag vet att man inte borde göra så, eftersom det enligt samtliga personer som inte dumförklarar dieten, är uträknat precis vad man skall förtära vilken dag. Men jag vet inte. Känns OK ändå. Är ju samma kalorier jag får i mig, fast jag  får nog i mig lite mer imorgon, då jag tänker käka cremefresh och salsa. Fan vad jag ser fram emot köttfärsen idag.

Yum yum yum !


Gud, detta känns som om det mer o mer liknar Kissies blogg.
Gör klart för er vad jag gör, vad jag skall äta, hur mycket kalorier det är i bla bla bla..  Nu gäller det att skärpa mig - eller att börja addera lite *hihi*, *soo sara like* *typiskt mig*, skall hem till min hemliga pojkvän "C" *tsss*.


Skall se vilken väg jag väljer. Återkommer.

 


Kommentarer
Postat av: maddis

Men du kör ju bara på dieterna nån vecka åt gången :p join the lchf-side nu sara.. Det är dags.. ;) Då kan du äta hur mycket tacos & creme fraice du vill! minus bröd & skal då. Ha en superb kväll. Älskar kissie-imitationen btw. min hemliga pojkvän C fick mej att fnissa till rejält!

2011-04-08 @ 10:13:45
URL: http://www.madylin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0