Helg part: 1


Hey hey hey. Ligger i soffan med en filt och tar det lugnt. Greys Anatomy går på TV, eller Anatomia de Grey som det heter här. Fint väder i solen men kallt i skuggan. Jag orkar inte riktigt förflytta mig till poolen. Igår vanade jag - hör och häpna - vid 15 tiden. Jag har aldrig annars vaknat så sent, det är ju heelt sjukt. Men det kanske inte är så märkligt vid närmare eftertanke om man tänker på fredagen.

Jag och Emil sitter och dricker upp varsinn flaska rött på balkongen efter jobbet, lyssnar på musik o tittar på ut den magiska utsikten. Sen vid 20-tiden skall jag till Emma på tjejfest. Vilket var supertrevligt. Jag, Anna. T, Emma och My. Seen drog vi till FX (skräll) och ringde tillbaka killarna som hade lämnat i väntan på oss. Det börjar med att My skall sätta sig på stolen, som sitter väldigt nära trappstegen ner till den nedre terrassen, och my åker ner för dessa trappsteg, och hamnar liksom sittande, fast med ryggen mot golvet på stolen. Precis som liggande stolen. Jag och Emma missade själva akten, men ser my sitta helt korrekt på stolen, fast den ligger ned. Vilket fick mig att besöka damrummet, för att jag skrattade så mycket, och emma kunde inte ens snacka med my när jag var tillaka, för att hon skrattade så mycket. My skämdes, och vips så hade hon en stund senare 3 drinkar framför sig. Satan vad drinkar vi drack, och jag dricker ju bara Gin & Tonic i vanliga fall, men det kanske jag gjorde nu också iof.. cant remember. Men det roliga var att de kom ut med tuber, alltså aliminuimtuber, skitsnygga silvriga, med drinkar i. Som man fick hälla upp i glasen, eller dricka ur tuben då.. Emil däckade tidigt, och jag skickade hem honom, senare så trillade jag, pga oansvarligt alkoholintag och sen måste jag ha smitit hem. Det sista jag minns är verkligen att jag föll, och sen.. nada mais. Inget alls. Vaknar hemma sen.

Jag antar att jag måste ha liftat hem, eller fått skjuts på något sätt iallafall, som är gratis för jag hade inte tagit ut pengar, eller hade lösa pengar i plånboken. Märkligt.

Gjorde INGENTING igår. Inget alls. Första gången jag gick utanför dörren. vad vid 20-tiden på kvällen. Sprang på My, Linus och innan Mackan och Robin, men jag var knappt talförd så det var inte så mycket att hämta här. Det märkliga är.. att såå full jag var i fredags, så borde jag ju bli lite bakfull tycker man? Men inte det minsta inte något, inte ett skvatt, jag var trött men mådde perfekt. Idag också, och  mina baksmällor kommer ju 2 dagar efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0