Stina-Lee.

Minns när jag Amanda, Anja och Stina-Lee gick på Sex and the City premiären på Bergakungen i Göteborg.
Fick ett rum på G first Hotell mitt i Stan, en fotosession med bloggarna och sedan skjuts till platsen där det stod hundra och åter hundratals cosmopolitans uppradade i hela salen. Limousiner och taxis trängdes på utsidan och vi blev fotograferade och fick säga våra namn framför en stor bakgrund med sponsorer.

Vi satte oss på våra platser i Biosalongen med våra Cosmos och fick våra stora kassar med Goodiebags. Smink, Underklääder, Acessoarer, Produkter, Parfymer etc. etc.

Filmen började och det var en succé.

Det jag skulle komma till var att Stina-lee var med, en stor bloggare som jag inte sett hört något från sedan den tiden. Hon var ett virrvarr av känslor, hybris och trender. Champagne, Champagne. Bloggade om Mode och livsstil. Sen skaffade hon barn, hund och hela kittet. That's about it. Nu på morgonen snubblade jag över henne igen. Något år senare. Bloggar nu om foto och illustration.  Stina-lee.

Och hon ser ut att må bra. Vad skönt. 

God morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0