MY(S)


Igår hade jag och Lilla My myskväll. Vi gick efter jobbet och köpte Kebab till Myran, då jag ville ha min tonfisk hemma (Still addicted) sedan choklad och popcorn och sedan tog vi en Taxi hem och låg i soffan, kikade på Clinica Privada, Greys Anatomy och massa läskiga kriminalserier som my gillar.. som inte jag gillar. Obehagligt tycker jag det är. Sedan poppade vi popcorn och pratade. Det var en fin Torsdagskväll och My gick hem sent. (Bor dock 200 meter från mig, så det är inte sådär jättepåfrestande att gå hem sent). 

Idag tänker jag nog göra samma sak, fast utan My då. Hon är givetvis välkommen men jag trooor det blir ensamvargs kväll ikväll. Imorgon skall jag upp och jobba. Rätt lamt att jobba på en lördag, men rätt soft gäng ändå. Jag, Anna.T, Daniel.S och Linus. Finfint nu när jag tänker efter. Brukar ju bli lite bärs efter lördagsjobbningen också, så nu är jag nästan taggad. Fast jag är trött. Väldigt trött. Vilket grundar sig i att jag har fått Diabetes tror jag. Jag och My har konstaterat detta nu idag. Jävligt surt. 

Sen konstaterade My att jag har en ansiktsförlamning. Jag köpte det inte i början, men när jag fick se symptomen så är jag numera en beliver så att säga. Jag lider av ansiktsförlamning, utan att se det. Den ligger alltså latent. 

Jag gillar My (lär ni ju ha märkt då 50% av namnen som är nämnda i bloggen är hennes namn, och resterande 50% är mitt namn) men jag vet inte om det är så värst bra om jag som är en obotlig hypokondriker umgås med historiens värsta hypokondriker. Det blir nästan lite farligt. Kommer sluta med att vi sitter och berättar för varandra vad vi kan tänkas ha för sjukdomar, och vad vi tror att den andra personen har. När jag åker härifrån så kommer vi att skriva ut sidor med symptom och sjukdomar och posta till varandra. Sweet deal. 

Jag är dock ganska säker på att jag har en systa på äggstockarna och en hjärntumör som ger mig huvudvärk. Vissa dagar kan jag till och med känna den. 



 

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

saknar dig

2011-04-16 @ 04:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0