Mallgroda vol. 1


Åh, måste ju berätta om min fina fina vän som höll ett Hyllningstal till mig på hennes Svenskaprov.
Muntlig hyllning till mig, och hon kammar hem ett MVG!

Hon hade berättat om minnen, och historier om mig. Dagen då jag fastnade mellan väggen och toalettstolen med brutna revben, dagen då jag bet i klubban på bussen och framtanden hängde med utan att jag märkte det och massor andra historier. Så jävla smickrande ändå. Man borde ju vara mest glad över att hon fick ett MVG egentligen, men jag tror jag är lite, lite gladare att hon satte mig i rampljuset inför klassen. Det har börjat växa en attentionwhore i mig förstår ni. Men jag kommer låta den växa till sig lite. Undrar vad den när sig på? Måste vara soppan.

Ja, Maddis min underbara vän. Jag skall köra den sen då, din diet. Men först skall jag köra soppan.
I mer än en vecka! Du har fan rätt, kör det liksom veckovis. Hah, och vad hjälper då liksom? Kan ju inte räkna med att bli brun om man är ute i solen 7 minuter om dagen. Kan inte räkna med att förlora vikt om man bantar 7 dagar varje kvartal. Lame.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får du sluta med bantfasonerna! DIn blöja!

2011-04-08 @ 12:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0