Helgen part: 2

Fick göra en konstpaus kände jag. Sol ute så jag och Möller gick en promenad o drack lite öl. Det är ju ändå Söndag menar jag. Nåväl.

Talade med Linn i fredags kväll, och ni vet ju alla hur sentimental jag blir efter en flaska vin, och man talar minnen med någon man tycker mycket om. Joodå. Jonas Johansson, min gamle vän (fortfarande vän alltså, men börjar bli rätt gammal) var där o hälsade på Kim & Linn, och jag bytte några ord med honom också. Vi har ju inte talats vid sedan i December när han åkte från ön. När han får telefonen så börjar jag asgarva, och han börjar asgarva och sedan så kändes det som om jag nyss talat med honom. Han sa att han saknade oss, och det klart han gör det. Linn saknar oss också, och det klart hon gör det. Jag saknar dem alla. Kim, Linn, Jonas och Madde. Fina tider. Ännu finare tider när vi hade Sandra med oss också. Haha. Guud vad länge sedan det var. Måste fan ses snart igen nu.

Tänkt mycket mycket på Linn och de andra nu det senaste. Jisses vad jag saknar de tiderna. Men dessa tider jag är i nu är ju helt fantastiska på ett annat sätt, men man saknar ju alltid det som var, om det var bra, och det var det fanimej.

Lyckades komma över gamla bilder som jag lade upp på bloggen förra året vid denna tiden, då jag kom ner på semester. "Semester".. mm tjena.


Jag & Linnsan. Jag shleten som vanligt, o Sporty piffig som vanligt.




Dreamteam. Fina jävla tider med mycket skratt. Vi höll i rodret.




Kimpan & Jonas. Goa killar, shnygga killar.




ÅH. Tur att min alzheimers inte gått så långt att jag inte minns allt jävla galenskap vi hittat på. Alla skämt, och skratt och fan vad bra vi har haft det.

Linn vet jag ju att vi skall ses nu när vi kommer hem, och hoppas hoppas Madde kommer med också.
Jonas och jag avslutade samtalet i Fredags kväll med det vi vet, något jag är helt säker på.

Vi kommer ses igen, det spelar inte någon roll när, eller vart. Vi vet att vi ses igen och det kommer bli exakt lika bra som det var när vi sågs sist.

Good good friends.


Kommentarer
Postat av: maddis

Awww. Vi var bra snygga där :) men TSS TSS TSS, ni lär ju komma hit i sommar, som ju planen var från början ;) xxx

2011-04-03 @ 21:10:10
URL: http://www.madylin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0