Det stora Valet




Nu står jag inför ett ytterst svårt val.

Abort? Nej
Giftermål? Nej
Poker? Nej
Fonder? Nej
Skräckfilm eller Komedi? Nej
 

Valet är om jag skall skjuta på min sista arbetsdag från Fredagen den 29:e april, till tisdag den 3:e Maj då mamma kommer ner (Juste ja, Mamma kommer ner. YEY!), vara ledig, 4:e, 5:e och sedan Ha min sista arbetsdag fredagen den 6:e maj. Låter inte det soft? Sen åker jag ju hem på måndagen den 9:e ju. Får ju ändå massa soldagar. Dock hade det kanske vart gött att utnyttja alla dagarna. Fast vi kommer ju bara ligga vid poolen ändå förstås, och jag är ju så SATANS rastlös, så jag jobbar ju hellre än är ledig. Hum, hum.

Ytterst svårt, ytterst svårt. Påriktigt alltså, ingen ironi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0