Days made of gold


Åh! Hittar nu massor av gamla bilder från förra året.  Första bilderna är på vår Hej och välkommen Sara - Hejdå och Adjö Madde - kvällen 

Andra bilderna är på när jag och Linn köpte blinkande glasögon på ölfestivalen vilket inte var det billigaste inköpet. OJ, vad vi använde dem efter det. Eller?

Tredje bilderna är på när vi åkte på Festival på i Sao Vincente, tältning och fest.

Och en bild är på mig och Linn på terassen på jobbet första dagarna när jag kommit tillbaka.

Oj oj vad jag tänker mycket på dessa tider nu. Mest helatiden som ni kanske märkt. Hamnat i någon sentimental svacka och tänker på allt det fina vi hade (har, men inte tillsammans för tillfället) och på stämningen mellan oss.
Underbart. Kim & Robin som var med, och kim som var gravid och fin! Nu var det ett år sedan och här sitter man, vissa är kvar: Sara.S, Oskar och Linus, Emma, Dan, Patrik vissa har åkt - Madde, Jonas, Kim, Linn, Kim, Robin och vissa har kommit till - Niklas.L (igen), Pontus, Erik, Erik, Marcus, Markus, Marcus, Anna.T, Jesper, Lucas, Micaela, Robin, Elisabeth, Emil och vissa hann komma in, innan jag hann komma tillbaka - Anna, My, Carl, Jens, Daniel och Simon. Fast nu har dessvärre Simon farit hem.  

Days made of gold !


































Hjärta!


Kommentarer
Postat av: maddis

Men åååååh. Wonderful. Nu får du ge dig skriva såna här sentimentala inlägg. Ångest delux. Skulle göra vafansom helst för att vrida tillbaka ett par år. Snyft-varning här i inglaterra :(

2011-04-04 @ 15:15:13
URL: http://www.madylin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0