Going Nätdating.

Jag är så himla sugen på att skaffa barn. Folk skaffar barn helatiden, och det finns nog värre utgångspunkter för ett barn än att få mig som mamma. (Typexempel på en fråga som man inte vill skall besvaras)

Då är frågan. HUR skall jag skaffa barn? Ja, inte hur. Själva processen är jag helt med på, men innan dess.

1. Hitta en man som kan vara lämplig.
2. Låta denne man försvara sin titel som lämplig far till mina barn i ca 2 år.
3. Få denne man att fria till mig.
4. Bli föräldrar.

Jag pratade med min väninna Maria igår igen (Att prata 2 gånger under samma månad är faktiskt ett jävla kors i taket, då jag inte pratar med någon förutom mina föräldrar och syskon, farmor, farbror, morfar, morbror och moster) Vi skall ju på vår Vännina Jennies bröllop i Juni 2011. Och, jag måste ha med mig en man. Jag tänkte därför börja... Håll i hatten... NÄT DEJTA.

[Här ges det tid till att skratta, sucka eller gråta]

Hur som haver, så tänker jag ju inte leta efter en 22 årig kille som spelar world of warcraft och bor i Ed.
Nej, jag skall sträcka mig utåt, kolla liiite längre. Jag skall joina en amerikansk sida med nätdejtning och där skall jag söka på män mellan 35-55 år, vars yrke är: Författare, regissörer, vinodlare, poeter, politiker, eller skriver i tidningen. Denna man BÖR ju finnas, då åldern är rätt breddad, och yrket likaså.

Mm.. tänk att hitta en Amerikan, rätt rik, snygg och som är Författare. Jag hade kunnat göra mycket för att få bära hans efternamn (vilket förmodligen blir Heart, Wilsson, Huston, Green)
Det kommer bli huuur bra som helst. Diskutera litteratur, författare, vin, händelser i historian, dikter i våra fina soffor på vårt fina körsbärsgolv i vår fina lägenhet på Manhattan.

Nu skall man bara se vart man hittar dem först. Får nog googla lite siter tror jag.
Eller kanske man skall dra till Amerikat som farmor säger och gå på speed dating?

I'll think about it...






Kommentarer
Postat av: maddis

eller steven king!! sara king later ju snyggt!

2010-09-22 @ 11:52:25
URL: http://www.madylin.devote.se
Postat av: Linn

haha du är ju för skön! tur att du kan få mig underhålld trots 500 mils avstånd. :)

2010-09-23 @ 14:41:35
URL: http://linnsjokvist.blogg.se/
Postat av: Marcus

Uteslut inte wowspelande 22åringar, det finns riktiga guldkorn inom den sektorn!

2011-02-03 @ 18:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0