HYPER

God eftermiddag härliga.

Sitter här i kontoret (ja, alltså hemma då, inte i något kontorsbygge) och har precis fått en genomgång av min broder vad man skall lyssna på. Han suckar för det mesta när han tvingas lyssna på min musik, och i andra fall så pluggar han ur min ipod, kör in sin egen och jag skriker alltid "Seeebbbaaaaan!! Lyssna på denna låten! Den gillar du väl ändåå?" Han svarar alltid med ett hånleende och gör jävligt klart för mig att det är HANS musik, och inte min musik vi lyssnar på. Men vi har faktiskt precis likadan musiksmak jag och han, bara att jag kanske lyssnar på låtarna 3 dagar efter honom, och då är jag efter och låten är ute enligt honom. Hårda bud. Fantastiskt dryg ibland, men fan så skön. Han har under hela förmiddagen snackat med en Pizzabagares dialekt, men låtsas som om han var en känd manlig gay-designer och jag har knappt förstått ett ORD av vad han sagt, men det ger han blanka fan i, och fortsätter svara på mina frågor med samma jävla dialekt och psykar sönder mig. Jag fattar inte vart han får allt ifrån. Hur mycket jävulskap ryms i pojkfan??

Jajuste ja. PASSET ÄR UPPHITTAT. Pheuuw. Så slipper man den ångesten. Men i samma veva så slarvade jag bort legitimationen. Men känner att det inte är riktigt lika viktigt. Något säger mig att lillsyrran har det.. men det kan väl inte stämma? Man skulle väl ALDRIG vilja vara 20 när man är 17? Jobbigt eftersom vi är fan så lika på det kortet också. Så det kan gå.

Jaha, vad har jag att berätta idag då?
Egentligen så mycket så jag inte kan skriva ner det, för då är det ingen som orkar plöjja igenom texten, dock inget måste. Brukar ju bli en del text när jag kommer igång. Jag får liksom hålla tillbaka mig när jag väl börjar. Iallafall när det är något jag vill skrika ut. Men det är det ju inte nu. Förutom att jag vill tilldela en STOR SUCK till männen i världen. Eller iallafall männen i Sverige. Det är ni värda. För ni kan vara fan så krävande ibland. Låt mig vara ett tag, så skall du se att jag ringer om några veckor. Men att sms:a, facebooka, ringa, maila.. näe du mannen. Du har nått top notch av jobbighet. Klart som fan jag gillar dig, men inte när jag inte ens får en chans att tänka på dig utan att jag får ett sms. Du börjar likna mig... jobbig som in i helvete. Usch, vet att jag är alldeles för hård nu. Men nu orkar jag liksom inte, nu skall jag på semester ifrån er män ett tag, 14 dagar utan krimskrams. Underbart!

Idag blir det tjejkväll och ett adjö-jag-vet-inte-när-vi-ses-nästa-gång avsked. Tänkte också klämma in en Hata-mig-inte-om-jag-stannar-på-ö-helvetet. Kommer bli fint, mina vänner är förstående människor. Till en viss del.. att skippa ännu en sommar är väl SÅDÄR uppskattat kan jag tänka. Får nog ta med blommor och choklad för att ligga på plus ikväll. Hur som haver, nu skall jag tanka Ipoden med massa accepterad musik och sedan skall jag ner och röjja på rummet. Fantastiskt underhållande!

AHMAAGAAD IMORGON FLYGER JAG TILL LONDON!


Hörs sen, eller imorgon, eller inte alls mer.


Soooo looooong

SJK






Kommentarer
Postat av: Linn

Passet hittat! pheeww!! nu kan man andas igen ;)

seeees om 2 dar! cant believ it!

2010-05-04 @ 15:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0