65 timmar kvar.

En promenad i solen, sittandes nere på bryggan i hamnen, med havet under oss. 17 grader imorse i solen.
Prata om livet, om män och om framtiden. Vad händer, vad kommer inte hända, vad man vill skall hända och hur kommer man dit man vill? Många frågor, som alla svaras med ett enkelt svar: Gör det som får dig lycklig, gå på din magkänsla och ta dina beslut med ditt hjärta. Då kan det inte gå fel. Det har du mitt ord på.

J & E har också kammat hem den finaste lägenheten just nu! Kolla in bilderna på Jacques blogg så skall avundsjukan i er också växa. Så jäääkla underbart för dem!! Det är de verkligen värda. Fin lägenhet till fina människor. Så skall det vara. Längtar till mitt besök i Eskilstuna och lägenhets häng.

Imorgon blir det möte klockan 10:00 på morgonen, sedan strategisk packningslösning vad man skall ta med sig i HANDBAGAGET till ön. Åhherregudihimlen. Endast handbagage. Kommer bli underbart att välja min outfit de närmaste 14 dagarna. Men det är ju ingen större fara. Lite shorts, lite linnen, någon klänning, underkläder och så åker man i en tjocktröja, chinos och en jacka. Det måte la funka? Sen har jag ju kläder på ön, och är det något som saknas så är det bara att köpa det. Inget att brusa upp för. Det blir nog bra ändå att jag inte har med en väska, för då finns det ju ännu mer möjligheter att jag tappar bort det, eller något annat. Som mamma sa: Så lite grejer som möjligt, så lite papper, människor och byten som möjligt, så blir det nog bra. Nu är det dessvärre så att det är 2 flygningar. 1 till London, och sedan 1 nästa dag till Mad-Island. Det betyder: 2 CHANSER ATT FUCK UPP PÅ. Jag funkar ju as bra i teorin, men i praktiken så skiter sig det mesta jag tar mig ann. Och flyg. Nejtack. Det är inget som har prio ett på min lista. Jag är så jävla rädd för att flyga så jag tror jag skall svimma när jag ser landet försvinna under oss (jag tvingar ju alltid mig själv att kolla ut såklart, lite destruktiv är man ju) Egentligen så är jag inte rädd för att dö, och inte för att det kommer göra ont eller så. Men jag gillar inte att vara rädd, och jag GILLAR INTE tanken på hur rädd jag kommer vara påväg ner mot marken, och hur rädda alla kommer vara runt mig. Familjer och vänner. Nej, fyfan. Skall jag störta så skall jag göra det själv, så alla andra slipper vara rädda omkring mig. Därför har jag ett sådant sjukligt behov av att dricka innan, så jag blir lugnare, och kan lugna andra passagerare. Helst så lugn så jag somnar. Men kan inte tänka mig att mina kollegor skulle uppskatta en svinpackad sara som kryper in på kontoret med skrattanfall och slöddrande kärleksförklarningar. Nej det är nog ingen bra idé alls vid närmare eftertanke.

Är det endast syre i dedära slangarna som slängs ner när man skall störta? Eller är det typ lugnande.. ?


Jakten på Passet fortsätter. Så Linn, sluta inte andas för guds skull!







Kommentarer
Postat av: fia

hello! vilka flygbolag är det du flyger med? ryanair och ... ? easyjet verkar ju inte gå till madisland längre.. :S ha det så bra och drick en massa poncha för mej! puss

2010-05-03 @ 19:27:34
Postat av: SJK

Fia.



Jag hade inte blivit förvånad, men jag har iallafall en biljett till Madeira från Stanstedt, och kan inte se att det inte skulle gå. Men om det inte går, så får jag la spendera 2 härliga veckor i London med snygga män. Ingen fara. :)

2010-05-04 @ 09:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0