Fruktansvärt tråkig uppdatering.

Jag & Linn A.K.A Sporty Spice har nyss suttit ute och njutit av den annars frånvarande solen. Sjukt att den inte är framme mer. Den kikade fram någon dag förra veckan, men sedan har den vart puts väck men vi har dock gästats av dess vän regnet som är en flitig besökare ovanför våra huvuden.

Så.. vad har vi gjort?

Vi har ju mest Chillat, och igår spöade vi Jonas & Kim på TP. Vill bara påpeka att Jonas och Kim är födda 82 och 81. Men uppenbarligen kan två ungdomar som mig och kära Linn födda 87 och 89 kick ass och bräcka deras kunskaper anyway. Hurray! Äldst är inte alltid visast helt enkelt. Idag är det fredag och Silva fyller år så vi skall ner efter jobbet (ääh.. får påminna mig själv ständigt om att jag inte jobbar här längre). Imorgon är det Lördag och det vankas fest i min gamla lägenhet med the Gang. Underbart! Vi har också glidigt runt, druckit massa öl, chillat i parker, åkt dubble decker, käkat massa god mat, haft Hej och välkommen Sara, Hejdå och Tack Madde middag i Onsdags hos allas vårat värdpar Kim & Linn. Det slutade på någon bar som hette Bananas och madde tog ut svängarna och röjjde gärnet. Jag har fått så jäkla konstiga crawings på det sista. Typ i Onsdags natt, så var jag TVUNGEN att få Kött. Så jag beställde runt 2 snåret öl och en bit kött. Märkligt. Jag har myst med fina Kim De Klonia och hennes fästman, suttit nere vid vattnet och pratat. Sen har det vart en del häng på märkliga platser men det har ju vart dö härligt vad klart.


Sporty är nöjd med en öl.

 

Jonas och Daniel

 


Jag känner så mycket för Madeira. Jag älskar det verkligen av allt jag kan. Men jag tror det var bra att man åkte ner faktiskt. Fick ett litet annat perspektiv på det. Man kommer liksom inte undan känslor som man kände när man bodde här. Man kastas in i det direkt igen, och det kan väl både vara bra och dåligt. Jag vet inte. Men jag har nog bestämt mig för att inte stanna. Så ni där hemma i hela Sverige som bönat och bett mig att inte stanna, jag kommer tillbaka och ni får njuta av mitt vansinniga sällskap i sommar. Kim, Linn och Medlyssnar-Jonas skall ju till Öland vecka 26, så jag är rääättt sugen på joina. Sen vill jag ju ge sommar sverige en chans också. Det måste jag. Varit alldeles för lite njutningar i Sverige det senaste. Eller förmycket? Jag är ju dödligt trött på det iof, men man kan inte kommma undan att det finns en del mer att göra i Svea än det finns här. Här är chill, inget spännande händer. I Sverige är det stressigt men man kommer ju någonstans i varjefall. Japp. Så får det bli.

Sara i Sverige. MAAH!


Linn leker papparazzi här nere, så det kommer väl upp bilder här snart antar jag. Men nu skall jag ta och avsluta detta inlägget. Känner ingen inspiration direkt. Så jävla tråkigt inlägg. Förlåt. Finns nog mer roligt att läsa efter helgen. Eller mer tragiska saker antar jag.

Och LISA! Om du undrar varför den nyaste Playlisten på min Ipod heter Analspricka, så är det inte mig du skall fråga. Det var ju givetvis brorsan som döpte den till det smickrande namnet. Jag använder ofta inte den genren. Så du vet.


Adjö sålänge.
Kiss 'n hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0