Tillåt mig presentera Jens Bergh

Jag måste bara skriva om min vän Jens Bergh som gjorde det dummaste jag någonsin hört om i Lördags.

För er som inte bor på Madeira skall jag informera om att vissa klubbar har Drink kort, som man får för 5 Euro och sedan skriver bartendern i vad man druckit, när man beställer och när man är redo för hemfärd så lämnar man in kortet o får betala summan då.

Jens Bergh hade uppenbarligen supit bort alla sina hjärnceller under grabb-kvällen och går in på klubben, pröjsar 5 euro för kortet och sedan så SÄLJER han kortet till en jävligt smart snubbe. Jens trodde han hade gjort en jävla hacka på detta, och tror han är 5 Euro rikare.

När Jens sedan skall gå ut och så har han inget kort. Dvs att Jens får betala 150 fucking Euro på detta, för att han lämnade hjärnan hemma. HUR KUL ÄR INTE DET ?

Snillet som Jens SÅLDE kortet till dock, kan ha köpt 100 champagneflaskor på krogen, låtit de skriva det på kortet och sedan slängt det. Han kan ha bjudit hela jävla klubben på sprit, för han behöver bara visa upp sitt andra kort som han har, som det inte finns något alls uppskrivet på. Alltså, jag måste säga att det kan vara det dummaste jag hört, men också det roligaste. Jag har brutit ihop många gånger under dagen tack vare denna vidunderliga händelse. Och PÅ detta hysteriskt roliga, så har Jens för sig att han kan ha sagt:

 "JAG ÄR INTE HÄR FÖR ATT SPELA KORT, JAG ÄR HÄR FÖR ATT DRICKA SPRIT!"


En sak är säker. Nästa helg så skall jag vara limmad med Jens, och om han nu vill sälja sitt kort. Tja.. då kan jag tänka mig att ge en slant för det.


Hoppas hoppas han blir lika full nästa helg. Han är ju en fullkomlig stjärna dendära mannen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0