SATC

Åh Käranån!

Den 3:e Juni är det premiär i Portugal för Sex and The City 2.
Min besatthet av dessa damer i NYC är total och jag har nött varenda avsnitt, varenda säsong av serien samt kollat in filmen säkert ett tiotal gånger. Nu kommer en tvåa. Tack gode gud.

Sarah Jessica Parker. Sarah Johanna Karlsson.
Likheten är slående. Kan man ju fortsätta intyga sig iallafall.

Känner mig kanske inte som henne när man sitter shleten på ett kontor och bloggar, när hon ligger i ett nattlinne och skriver och röker exklusiva cigaretter och skriver för en tidning.
Men jag undrar om vi inte är lite lika iallafall. Jag tror det. Kommer fortsätta tro.
Uppenbarligen har vi samma stil på inredning iallafall.

Checka här nere. Halleluhja!!
Vi skulle ha det så bra jag o Sarah.

SJP + SJK = Finemang




Mmm... Ny roomie Sarah ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0