Pain

Såklart att hon drar på sig en av de fantastiskaste sjukdomar som finns för ungdomar. Något som är så jävla smärtsamt, men för mjäkigt att sjukskriva sig för. Något som inte syns men som man hör att en person lider av när de besöker badrummet. Nämligen en igenkomande kompis i mitt liv: URINVÄGSINFEKTION.

Jag spenderade kvällen igår hos Grabbarna Grus - Oskar & Jonas. Efter en utsökt middag med levande ljus, bubbelvatten (nykterhets löfte på g), kyckling, tzatziki och klyftpotatis så blev det film. Wolfman avrådes starkt att se. Riktigt kass. Sen blev det låtsas tältninge för mig och Jonas i hans Camping rum. Känns som om man ligger i en stuga eller ett tält. Mycket trevligt dock. Han är bra vettig den mannen.. oftast.

Sen har det sprungits upp till Sara o Patrik och hämtat tabletter mot helvetes-sjukan, sen blev dt ner till jobbet igen, upp till doktorn. Betalat ca 1000:- Svenska för antibiotika, läkarbesök samt 2 andra tabletter. Så nu sitter man här på jobbet, avslappnad som om man hade varit på rehab dagen innan. Antibiotika is the shit. Mmm.. 

När jag imorse insåg att jag hade urinvägsinfektion, så kunde jag inte låta bli att tänka OH HOLY FUCK IT'S KLAMYDIA! Jag övertygade iallafall vår heta Doktor Zino att det var urinvägsinfektion som spökade. Jag vägrade kissning i mugg samt andra fruktansvärda läkarsporter. Jag veeeet att jag borde testa mig. JAG VEEET. Men jag kan känna att OM det vore något så hade jag ju märkt det, och om det nu inte visar sig på det viset (snälla gode gud säg att det visar sig, annars får jag flytta till Savannen och hänga med Zebror och Giraffer) så kan man väl hoppas även om det vore förskräckligt att dessa män som fåt något ringer upp mig och informerar om det.. ? Eller... ?

Åh herregud. Inte kan det vara Klamydia inte. Jag har ju fått urinvägsinfektion 1000 ggn innan ju. och många gånger efter sex.. 

Testa sig är väl JÄVLIGT överskattat, jag har inte tid för sådant sass..
Nej. I hang in there istället. Antibiotikan tar död på allt. Pest och sådant också...


Nej, nu skall jag uppsöka damernas för den 74.55255.0000 gången idag.


Hare gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0