Antibiotika

God morgon!

Igår lovordade jag ju Antibiotikan jag går på. Jag blev så relaxed, så härligt chill och jag fantiserade om hur underbaaart jag skulle sova under natten när alla muskler var sövda, och mina nerver bedövade.

Jag sov fruktansvärt dåligt. Jag vaknade upp säkert 20 gånger av att det kändes som om det kröp myror över hela min hud. Jag hörde massa märkliga saker, och fick för mig en hel del sjuka grejer. Jag öppnade och stängde fönstret varannan minut, och jag bytte täcke vid ett flertal tillfällen. Jaha. Så var det med den underbara känslan på dagen, och den fruktansvärda känslan på natten. Kanske är det meningen ? Man är ju ändå oerhört chill under dagens ljusa timmar, så det gör inte så mycket om man sover N-A-D-A under de mörka ?

Hur som haver nu skall jag ta lite chill tabletter och njuta av dagen. Lite rädd att man är förlite Anti - Antibiotikan. Undrar hur många recept man kan skriva ut? Är ju lätt värt det.

Ha en fantastisk morgon allihopa!


SJK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0