WHEN IT WAS GOOD

Jag satt och läste i mysfotöljen idag med syrrans Ipod inpluggad, då jag inte orkade gå hela vägen ner till mitt rum o hämta min. Tar ju alltid närmaste (gäller krogen också) och helt plötsligt.. så började denna låten spelas i mina öron.

Den får mig verkligen att tänka på alla vinkvällar på min balkong med alla fantastiska vänner, på allt djupt snack med Sofia & Anna, på tacokvällarna med Linus, Patrik & Sara, med allt stökigt jag gjort med Jonas, och med Kim, med alla härliga skratt med Madde.B, med alla frukostar på Ravioli med Kim & Robin, Jacque & Emil och Oskar. Och med alla oändligt långa fikastunder med Linn. Med alla rökpauser med Christina, skype med Emil & Daniel, vettiga samtal med Malin och idiotiskt sjuka samtal med Janne. Emma, som alltid säger något roligt, Underbara Tina som överöser mig med smicker dagarna ut. Och Sven-Tommy & Stefan som bara skrattar såfort jag öppnade munnen. Alla galna upptåg med alla som jag älskar så oändligt, som jag inte längre träffar. För nu är jag tillbaka där jag ville vara, hos dem jag saknade så fruktansvärt då. Den sista lördagen innan jag åkte tillbaka till Sverige kan vara bland det bästa jag vart med om. Även om det fattades människor som jag velat skulle vara med, så var det en sådan sensationell känsla av så många hjärtan, som känner för varandra.
Frukost, Turistbuss, rikligt med öl, vin och sprit, middag, ännu fler lådor med öl, gräsmatta i den ljumma natten vid havet, sentimentala samtal, men också samtal om en framtid tillsammans. Allihopa.

WHEN IT WAS GOOD



Jag saknar er, varje dag som går saknar jag er, och jag tänker på det vi gjort, sagt och varit med om. Men jag är nöjd. Jag är så jävla nöjd. Jag hade inte kunnat få det bättre på ön. En helt fantastisk upplevelse, med helt fantastiska människor. Människor som jag alltid, alltid kommer känna för.

Jag är Nöjd nu, jag har det sjukt bra här, men man kan inte låtabli att tänka på

When it was good.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0