WHAT EVER FUCK IT

Satt och läste igenom mina inlägg nyss.

Jag framstår som helt galet bitter. Bitter. Jag är inte bitter. Jag är ju en glad person, som älskar livet och allt som hör till. Jag skrattar ju åt allt, ler åt ingenting och ser alltid positivt på allt ? Eller har jag fått bilden av mig själv om bakfoten?

Jag är bara så jävla trött på vissa saker som jag inte har sett innan.

Jag är så jäävla trött på Skvaller.
Jag är så jäävla trött på att människor skall göra saker hundra gånger värre än det är.
Jag är så jäävla trött på att folk är så lättstötta, långsynta, känsliga, gnälliga och fördomsfulla.
Jag är så jäävla trött på att man inte kan säga saker längre, utan att det når en tredje part och blir helt fel.
Jag är så jäävla trött på att människor här ute dömer varandra utan att tänka efter.
Jag är så jäävla trött på att folk inte kan glömma saker och gå vidare med deras liv!

Sen så är jag jäävligt NÖJD över att vara här jag är. Jag är nöjd över att ha mina fantastiska vänner runt mig.
Jag är nöjd med att ha droppat mina andra vänner, som varken ger mig någonting positivt, eller får mig att må bättre.
Jag är nöjd med vem jag är, och allt annat som finns i mitt liv.

Jag skall sluta vara bitter. För egentligen bryr jag mig inte mer än en axelryckning längre.
Nu lägger jag bitterheten på hyllan, och plockar fram Whatever fuck it.


Nu: Kaffe, frisörsalonghäng och fika med The Gang.


Helt jävla underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0