Välmående status Söndag:

PERFEKT!


Jag gick inte ut igår, det spelade inte någon roll hur många som ringde, eller SMS:ade. För Jag. gick. inte. ut.
Jag spenderade min kväll framför staffliet och duken och målade, lyssnade på John Mayer drack te och pratade i telefon med Oskar, som mot förmodan också höll sig nykter i sin del av Världen. Thank you for keeping me sober, skulle jag vilja säga nu. Men det känns lite fel, då det är jag själv som håller mig nykter, men jag tror fan inte jag hade klarat det utan Jacque som ifrågasätter om det verkligen är värt ångesten jag kommer ha imorgon, och som vill få mig att bevisa att jag kan låtabli att dricka iallafall under en vecka. Och Oskar då som talade mig till sans när jag fick lite smärre utbrott över att jag ville gå ut. Så jag säger väl det nu då. Oskar, Jacque: Thank you for keeping me Sober.

Dessvärre kan man inte göra allt samtidigt, som min mamma fortfarande försöker få in i min skalle. Så jag kunde inte gå och ha det göörmysigt hos Karin & Co. Well. Jag hade det bra anyway, och jag hoppas min karaktär växer till sig snart, så jag kan umgås med människor som nu dricker lite vin, utan att jag skall behöva stanna hemma. Idag skall vi egentligen ha Disney tema och köra en rad med underbara fimer, men vi får ju se hur det blir.. för de som skall ha Disneykvällen, funderar på att dra till IKEA. Just Toppen!


 

 

Senare: Mer om min urusla karaktär

Nu: Pulver

 

 

 


Kommentarer
Postat av: maddis

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5643898.ab

2010-03-21 @ 16:09:14
URL: http://wildbyhearts.blogspot.com
Postat av: Jacque

Vilken bra idé med en Disneykväll! Åh det vill jag också ha. Du ser gumman, det var inte så farligt o vara nykter på en lördag, ceep it up! Puss puss <3

2010-03-21 @ 16:29:23
URL: http://jacque.blogg.se/
Postat av: Linn

duktig du är gumman! kom hit snaaart o va nykter med mig. jag va full 2 dagar denna helg. blä. det har jag inte varit på år och dar! .. o nu förstår jag varför jag inte varit det! usch.

2010-03-22 @ 14:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0