My my, time flies !


Någon som har lite tid över ?





4:e Mars Bio i Göteborg med Nadja.
6:e - 7:e Mars Maria & Emelie kommer in och möter upp mig för utgång och tjejkväll på Stan. Hotell !
15:e - 21:a Mars Kilar ner till Kalmar och stannar där för utgång och chill med mina favorit pojkar Erik & Co
9:e April Stort födelsedagsparty i OSLO för Cajsa och Alex!
23:e April, välkommen hem fest för brorsan
15:e Maj Klassfest med gamla klassen
21:a - 23:e Maj Lundafestivalen i Lund, med Pontus.
Juni: Utlands semester !!
7:e - 9:e Juli Hultsfredsfestivalen!
7:e Augusti MÖTLEY CRUE & MAIDEN i Stockholm.
1:a September LAS VEGAS!

Och mellan dessa datum så skall jag ha hunnit att ta mig till Eskilstuna, Falun, Linköping, Vara och Stockholm för att hälsa på resterande vänner och BabyShower för finfina Kim & Robin!!

Pheuw...


Nu skall jag gå och köpa en kalender.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0