Sick and tired

Nu har jag varit ute och gått en sväng.
Tog bort den Psykadeliska Headern som jag lade till igår. Den var fruktansvärd. Blinkande klubbor och ränder.
Nu är jag alldeles för trött för att fixa mer med bloggen. Pajjade den ju brutalt igår, så nu orkar jag inte ens bygga upp den igen. Suck..

Detta pulvret making me weak. På riktigt alltså. Det är alltså jobbigt att vara ute och sätta ena foten framför den andra, och jag orkar knappt vända mig om i sängen på natten. Alltså, det är ju inte bra för kroppen att bara få i sig detta. Vedervärdigt är det också! Hujedamig. Men man blir ju piggare också.. skall man ju bli iallafall..

Well. Jag är för slut för att orka bry mig om dessa möjliga nedbrytningar av min kropp.
Om 2 timmar skall jag på Begravning. Inte sådär jättekul. Usch.


Kanske skriver sen.


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0