När våren kom till smögen


Jag & Mia var ute på en promenad i vårsolen. Och vi valde världens vackraste plats. Sommar, vinter, vår, höst. Smögenbryggan.

Nöjda Sysslingar på promenad i solen.

Torget påväg ned.



Maria Poserar framför Skepparn, som är ett rätt soft uteställe under sommaren.
Vår Sjöbod till höger nedan, solen gjorde väl inte det bästa av sig på kortet kanske.



Coffeeroom till höger. Ett Café där vi mer eller mindre bor under sommarhalvåret och dricker öl & fikar.






Åh.. Smögen. Det är så fruktansvärt Vackert. När jag kom tillbaka hit efter Madeira så blev jag helt shockad över hur otroligt vackert det är, även under vintern. Man blir så hemmablind när man ser det helatiden tyvärr.
Men ni måste hålla med om att det är otroligt fint ?



När jag gick där som kom jag att tänka på låten som vi alltid spelar under sommaren. Den fyller mig alltid av total lycka.


Sommaren på smögen... Mmmm...





Kommentarer
Postat av: Linn

nu måste du blogga snart igen, jag har uppdaterat 20 ggr idag men inget har hänt. har du dött eller? tänk på oss på universalkontoret..

2010-03-17 @ 16:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0