Mannen i mitt liv.

Åh.

Åh.

Åh.



Jag har hittat honom. Mannen i mitt liv.


Eller aa, jag har ju inte hittat honom dessvärre, men jag har äntligen fått ihop i mitt huvud hur han ser ut, vad han gör, vad han vill, och vad han har gjort. Detaljerad beskrivning följer nedan:


Mannen i mitt liv

Han är brun som en pepparkaka
Han har rest jorden runt och träffat tusentals intressanta människor
Han har haft flera riktigt viktiga och högt stående jobb
Han är ca 50 år (Jajajaja)
Han har flera barn som älskar honom villkorslöst (får jag väl räkna med om jag satsar på den åldersgruppen)
Han har fleratalet Ex-fruar som är jätteintressanta och har ingenting emot mig (får man väl också bjuda på)
Han är en konstnär som målar underbara tavlor, och som ser konst och det vackra i allt möjligt.
Han är en litterär gud, och skrivit flertalet böcker och har ett gigantiskt bibliotek
Han älskar att resa och inredning och har hus i Italien där vi kommer bo
Han avgudar klassisk musik
Han kan det mesta om allt och är riktigt påläst
Han älskar att lyssna på mig, och är stabil och har endast vettiga åsikter och råd
Han är fantastisk på alla sätt o vis och vi kommer leva lyckliga i alla våra dagar
(hans resterande dagar då förstås)


Låter det inte bara heeelt fantastiskt ?
Jag är DÖ KÄR !




Kommentarer
Postat av: maddan

det är bra sara! - great minds think alike. då kan vi sitta där sen med våra åldringar till män, dricka thé ur tiffany-porslinskoppar & lyssna på deras stories om hur hemska & tacky deras ex-fruar är & hur mycket deras barn avgudar oss.



låter ju så gött så hälften vore nog.

2010-03-11 @ 13:05:46
URL: http://www.wildbyhearts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0