Jag vill ångra mig

Vänner är flyktiga
Jag vill inte tillbaka
Inte ens för en stund
Jag måste sluta babbla så mycket
Hur kan det kännas bra och 60 sekunder senare kännas som en värdelös idé?
Nu känns det verkligen som en värdelös idé.
Jag kommer hamna i samma hjul som jag en gång varit redan
Varför tar jag beslut utan att låta det gå en stund, så man får perspektiv på det?
Jag är oerhört imuplsiv och det har nästan sprungit om det bra i att vara impulsiv, och går mot att det sämre.
Vad är det jag försöker göra ?
Jag känner ju ingenting ändå.
Jag vet vart det kommer sluta.
Och det är i Kaos.
Jag har ingenting att hämta där längre.
Vissa människor kommer in i ditt liv för en stund bara, en liten period.
Man behöver dem inte ens längre.
Jag borde lyssna mer på mamma.

Suck...

Kommentarer
Postat av: Linn S

ehm. jävligt oroväckande inlägg. bör vi känna oss oroliga här nu?

2010-03-24 @ 17:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0