Födelsedagsfirande No 2.

Nu har tjejerna precis gått efter en lång fika och spelkväll.


Vi har bakat Tigerkaka, Chokladmuffins och en kaka som är någon typ av Äpple/Sockerkaka, som jag kom på receptet på då! Mhm, mhm! Dock vet jag inte hur något av det smakade, då man valt att gå pulvrets dammiga väg. Men damerna uppskattade nog bakningen väldigt mycket. Vi spelade Så det kan låta, och Jeopardy. Första omgången av Så de kan låta vann lag: Sara, Maria & Alecc. Förlorare: Josefina, Nadja & Josse.

Sedan blev det man mot man på Jeopardy, och där drog.... SARA hem vinsten 2 av 2 spelomgångar! Jiippi! Jag har alltid anat lite allmänbildning som ligger och lurar i min hjärna.

En jättemysig Andra Födelsedag, med Bakning och spelning och fika. Så här sitter jag nu, Nöjd och belåten efter en fin kväll med massa grattis SMS. Det är verkligen underskattat med Extra Födelsedagar!


Nadja är verkligen jätteduktig på att baka. Hon har så mycket i huvudet den tjejen.


Emelie hittade sin sanna vän mitt i baket. Elvispen med smet på, och kaksmeten själv.
Jag själv placerar strategiskt ut chokladsmet i formar, medans Emelie rengör Vispen med Munnen



Spelet Så det kan låta. Riktigt kul. Särskilt om man är tondöv, vilket jag enligt min familj är.



Jeopardy & Kaaaakor. 




Ja, det var väl den Andra Födelsedagen då. Usch. Alltid lika tråkigt när de lider mot sitt slut. Jag funderar nästan på att lägga till en tredje födelsedag. I Juni kan ju bli kul.

Nu är det Håkans Bar & Svenska Hollywoodfruar som skall kollas på.
Och GUD, vad jag saknar min bror på kvällarna. Men nu är det mindre än en Månad kvar. Tack och lov.


Ha en fabulöst trevlig kväll!




Super Snälla Silver Sara






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0