En ny era.

Idag var dagen jag tog bort mitt Ex från Facebook.

Jag känner att jag behöver nya saker i mitt liv, nya vindar och nya upplevelser. Varför har vi så svårt att avsluta något, och påbörja något nytt? Vi hänger alltid kvar vid det gamla sålänge att det bara bleknar bort.

Varför skall man vänta på att det skall blekna bort och att tiden skall läka alla sår?
När du kan tabort det direkt, och sy igen ditt eget sår?

Vi människor använder oss inte längre av avslut och cermonier i våra liv, det kan vara därför vi alltid hänger kvar vid onödiga människor, ting, tankar i onödan, som inte gynnar oss överhuvudtaget utan egentligen har motsatt effekt?

Gräv ner liket, bränn breven, och tabort Exet från Facebook.
Det måste bort för att du skall kunna påbörja något nytt.




Jag skulle vilja skriva om detta i evigheter, för jag har oerhört svårt att släppa saker.
Men jag måste iväg. Disney Maratonet har kickat igång. Och jag är inte där.
Sedan skall jag på Jennies släktkalas... och vi är inte släkt nej. Men skall bli trevligt!




Ate logo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0