En annan riktning

Jag skall nu testa ett annat alternativ, så jag slipper Beslutsångest!
Jag skall helt enkelt skita i allt vad som heter politisk korrekthet  what so ever, samt inte tänka på vad människor runt mig tycker, tänker och vill.

Yepp!

Så skall det bli. Så nu blir Oskar utan Ångestfyllda, långdragna, skittråkiga, deppiga och förvirrade samtal.
Nu är det bara det roliga som jag skall rikta in mig på. Och jag skall till MADEIRA i Maj. Till mina underbara härliga och fantastiska vänner. Jag skall dricka Coral, Gazela, Kedjeröka, Sola, bada, turistbussa, roadtripa, skratta och mysa och så skall jag spendera timmar på Gräsmattan i Lidoparken! Kommer bli så jäävla Rock'n Roll!


43 Days to go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0