Den ljuvliga romansen



E U F O R I   C O U L D   B E   M Y   M I D D L E    N A M E 
B U T   I T    I S    J O H A N N A







Jag är fortfarande kvar i dendära romantiska känslan.

Jag vill ha sommar, koftor, skira klänningar, trassliga flätor i håret och röda kinder.
Jag vill sitta på en picknickfilt på ett berg, eller på en äng och äta jordgubbar.
Jag vill ha en man som är så söt, vacker och snäll så jag blir kär varje gång jag ser honom, om och om och om igen.



Men först måste romansen komma. Den ljuvliga romansen.
Den försvunna romantiken. Kom tillbaka. Kom kom kom.





The Painting som jag gjorde imorse till House & Electric musik på högsta volym. Att stå och måla det man vill, det man tänker på och det man känner. Det är ren och skär eufori.




Kommentarer
Postat av: Elin kisse

Alltid lika kul att läsa din blogg Sara:) Fin den har blivit btw:)

2010-03-02 @ 09:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0