Barnet borde kallas Lucifer.

Herregud. Jag skulle kunna hänga min lillasyster på plats.

Hon är en bortskämd jävla snorunge, som just för tillfället sitter och skriker och gapar att hon skall åka utomlands.
Sen skall hon få en lägenhet i Lysekil. Och genom att vara en förjävlig idiotisk snorunge, som inte kan stava till respekt så får hon en sprillans ny Iphone! Hon är fanimej inte klok. Jag är så trött på min 17 åriga syster så jag håller på att spy.

Josefina: AAAAAAH. Jag skall utomlands!!
Mamma: Jaa, vi får se.
Sara: Efter att ha åkt till Bulgarien när jag var så ung, så kan jag nu i efterhand önska att mamma och pappa aldrig lät mig åka. Det är så mycket skit, och det blir en helt annan grej när du väl kommer dit. Det kan hända vad fan som helst.
Josefina: GAAAAAAAAAAAH. SLUTA!! Jag skall inte åka till något jävla bulgarien med fester överallt.
Sara: Så, du menar att du inte kommer festa?
Josefina. Hållkäften!! Vi är där för att sola och badaaaaaaaaa!! I första hand iallafall.
Sara: Josefina, du är för omogen. Lets face it.
Mamma: Då gör vi såhär, att jag och Sara åker också med. Så kan vi också få sola, men vi behöver inte vara med er.
Josefina: GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Sara: Sluta skrik!
Josefina: JAAAAAAAAAG SKRIIIIIIIIIIKEEEEEEEEEER INTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAAAAAAG TALAAAAAAAR I VAAAAAAAAANLIIIIIIIG TOOOOOOOOON!!!!!!!
Mamma: Kan du inte åka med Sara ner nu till Madeira då?
Josefina: ........................

Sen utbryter ett om möjligt ännu högre skrik, och ett så psykadeliskt utbrott att jag senare lämnade rummet.


Hon är så snäll min syster. Men hon vet fan inte hur man uppför sig. Iallafall inte gentimot sina föräldrar. Jag var väl inte guds barn, och jag har gjort mycket mycket skit i mina unga år, men jag har fan aldrig burit mig åt sådär som hon gör.  Jag skall ha det, kör mig dit, köp det, gör det, jag vill ha en sån, jag vill inte ha en sån, laga denhär maten, 30 pers sover här inatt, vi skall ha fest idag, var inte hemma, gör såhär.


Är det någon som vet en bra uppfostrings anstalt man kan skicka fanskapet??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0