Är Mamma nöjd, är Sara nöjd.

Sådär ja!

Nu har jag dammat, plockat och dammsugit. Allt för att göra min kära Moder nöjd.
För är Mamma nöjd, är Sara nöjd.

Snart skall vi åka och sola... igen. Ja, jag säger ju att denna solnings hetsning stiger mig åt huvudet.
Imorgon är det 13:e dagen på pulver, och vi skall storhandla på Systembolaget.
För i helgen. Då jäävlar. Då skall jag ut på min första fylla på läänge. Bevisat att jag kan hålla mig nykter i 2 veckor, och att det inte existerar några större alkoholbesvär hos Fröken Karlsson.
Känns Tryggt. Jag är faktiskt ganska stolt över detta, för det är svårare än man tror. Jag skulle vilja se dem på Madeira utan att dricka på 2 helger. Inte en droppe menar jag då. Jag skulle dock vilja se dem som bor här ute också att besegra alkoholens onda ande och större makt. Well well. Jag klarade det iallafall. Äh.. om 2 dagar.

Det finns fler än jag som inte har någon ryggrad också har jag idag upptäckt. Min goda väninna har blivit utan Internet och gett bort sin router till sin lillasyster som skall bahålla den tills min vän har gjort klart sina svenska uppgifter. Så jag är inte ensam om att ha tappat bort min karaktär i livet. Det finns fler som jag. En går på pulver för att hålla sig nykter, och en annan sliter ur routern och sätter den i säkert förvar för att inte sitta och surfa på dagarna.
Länge leve icke existerande ryggrad!


Jag hade för omväxlings skull tänkt dricka sprit på Påsken, men då jag inte ätit något på 2 veckor, så känns det som en dum idé mot magsäck och alla människor som kommer vara runt mig till helgen. Vill ju inte upprepa min senaste bravad helg. Det räcker med en sådan per liv och hushåll. Fast vettekatten om min kärlek till Gin & Tonic kan besegras. Återstår att se helt enkelt.

Nu skall jag ut och njuta av den fruktansvärt fina vårdag som befinner sig över Kusten.
Härligt! 37 dagar kvar till Sol och värme på Madeira. Längtar efter mina fantastiska vänner Jonas, Sara, Oskar, Christina, Patrik, Kim, Robin, Linn, Linus, Kim och Madeleine. Är rätt nyfiken på de nya stjärnskotten som kommit till kontoret också. Kommer bli spännande att träffa dessa män.

Det blir nog hur bra som helst, eller så blir det inte det. Men det är och förblir ett senare problem.
Är lite rädd för vad Kim, Linus & Jonas kommer dra med mig på för Äventyr.

Men de är nog snälla..
Får jag hoppas.


See ya!



Kommentarer
Postat av: Kim

Vi saknar dig också! Massor massor <3

2010-03-30 @ 22:39:43
URL: http://kimdeklonia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0