Äntligen lite bilder på Galenskapen

Hej på er, igen.

Jag känner att denna bloggen som annars var en demostration, diskussion och ångest blogg har förvandlats till en "Det här gjorde jag idag"-blogg. Avskyvärt. Jag hatar "Det-här-har-jag-gjort-idag-och-det-här-har-jag-på-mig-idag-blogg"
Jasså? Så det har du gjort ja, du satte helt ärligt den ena foten framför den andra idag OCKSÅ? Fantastiskt ju. Och de dära brallorna, är de inte för fina? Joru. De kan du ju ha med tröjan du hade förra veckan, så lägger vi ut en bild på det, gärna när du håller en drink i handen också. Så har vi en superduper bra Blogg sen. Nej jag vägrar.

Så här skall ni få lite fina bilder från min semester/Jagstannadevisstkvarigen-tid. Lite jobbigt att alltid förklara för folk hemma som inte träffat mina vänner här. Men jag skall köra en liten snabb repetition. Enjoy Sverige!

Jag & Fantastiska Linn på "Hej igen Sara, Hejdå Madde middagen" 

Jag & Min underbara Linn. Jag älskar att vara med på bild.

Kim & Jonas.
Tack gode gud att du inte fuckade upp alla män helt till utseendet.
(Förstorar bilden för alla kvinnors trevnad)

Mmm...


Kvinnorna som kan vet och gör.
Vi förlorade vår 4:e medlem Sandra till London, och vi förlorade nyss Madde också till Britterna.. tyvärr. 

 

After work... varje fredag.



Ljuuuuuva Balkong häng



Ölfestivaler med blinkande glasögon



Linn goes bananas med sina glajjor



Tjejfester...



Sen finns det en miljardsmiljon grejer vi gjort och gör.. men det finns inte alltid tillgång till kamera, Linn är ju stjärnan som alltid har kameran och alla bilderna är från hennes album.

Sen skall ni vara glada att kameran inte finns med överallt heller... då somliga dagar är brutal förstörelse., misär och kaos.

Ja, men där fick ni en liten sammanställning av vad jag gör nu.


Nu skall jag ta en 3 timmars dusch som kan behövas efter helgen.
Sen skall jag ta en 12 timmars sömn.

Vi hörs säkerligen imorgon!

God natt och adjö.



 


Kommentarer
Postat av: Jacque

JAG ÄLSKAR DIN HÅRFÄRG! Så himla snyggt hjärtat, liksom lite rödbrun-aktig LÖV IT! Saknar dig! Puss <3

2010-06-08 @ 15:44:36
URL: http://jacque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0