Tjejen som åkte på semester, var den enda som inte fick semester.

Från gymkille, till Hertig, Prins, Hans Kungliga Höghet och Riddare genom att svara ja, och ta på sig ett blått band. Inte fy skam det inte.

Japp. Jag och Linn har suttit och streamat hela bröllopet. Snart uppe i 8 timmar. Har fortfarande inte tröttnat.
Egentligen skulle vi på kvinno launch kväll, med middag ute och sedan long drinks uppe på The Vine (Sommarfest placet, you remember) Men en annan var uppe till klockan 6 imorse för att få iväg männen till flygplatsen. Efter en del vin så gick jag och Jonas och lade oss för att ta en lur i 30 minuter. Kim skulle packa. Efter en stund som var liiiite längre än 30 min, så hade jag sådan panik att jag skulle somna och inte få upp dem, då Kim också somnade lämpligt nog. Jag låg och vände mig om var 3:e sekund för att kunna hålla ögonen öppna. Tillslut fick jag be Jonas att gå upp för att inte missa flyget. Sen åkte dem. Dessa fina fina män. Alltid jobbigt när vänner man umgås med dagligen åker.. även för en kort period. Och snart åker Linn också. Och kvar är jag. Tjejen som tjatat om Sverige i 2 år och sedan åker på Semester till ön, och stannar. Jahopp. Men sen är vi ju alla så nära inpå varandra ständigt. Jobbar på samma kontor, äter lunch ihop, har hand om samma ärenden, umgås efter jobbet, sover ihop, festar under helgerna ihop. JA. Varendaste dag är det så. Jag-du-och-femtio-stycken-andra. Varendaste dag. Men det är härligt. SÅ härligt. Att man faktiskt får träffas så ofta, får vara med dessa människor helatiden. Underbart!

Skall koka lite kaffe nu. Och kolla lite mer kungligheter. Återkommer snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0