THE QUEEN OF DRAMA

Ny drama, nya spännande slut, ny ännu mer spännande början!

Härligt är det. Denna draman förföljer mig, men no surprises there. vad skulle mitt liv vara utan alla dessa dramatiska situationer? Inte mycket spännande måste jag säga.

Nu skall vi ut i värmen och dricka Cosmos. Sen skall vi se Sex and the City 2 YEEEEEY!!
Imorgon är det en tur på en båt med glasgolv, och badning i turkost hav med fina firrar. HOW ABOUT THAT?

Sen återstår det att se vad det blir mer på Lördagen... Jag o jonas fick ju mitt 5:e besök på ölfestivalen där igår natt då.

Och ja sa aldrig igen ? HÖHÖ. Vem är det jag försöker lura?

Men jag stormtrivs. Varje sekund och varje dag.

MELIKE.

Ha det fint nu, och avundas gärna.


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0