Onsdag..

..Igen!

Sjukt ju. Det var ju nyss Onsdag. Jäklarimej vad snabbt tiden går. Solen är uppe, och kontoret har vaknat till.
Härligt! Nu jäklar hoppas vi på en fantastisk dag.

Är rätt sjukt lycklig för att jag fick prata med Jaqueline igår. Min underbara fantastiska vän, som jag saknar och längtar efter varendaste freakin' jäkla day. Skönt att prata med henne, även om det var under stress av Jacques dåliga batteri på telefonen.

Sov som en jäkla kratta inatt. Och som jag bestämt tror ni vet om, så sover inte krattor något vidare. Sov hemma inatt, själv. Så nu sover jag med Jonas tills han flyger hem till Svea rike igen. Herregud. Fredag. Snabbt går det.
Men som sagt, jag är under avvänjning.

Nu skall jag jobba lite. Dricka kaffe och käka smörgåsen här bredvid.

GOD MORGON ALLA FANTASTISKA MÄNNISKOR, HOPPAS ER DAG BLIR FABULÖS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0