Ni skall få se...

Jag skall införskaffa mig en kamera..

Sen skall jag fota allt grymt jag kommer över och lägga upp tusentals bilder på facebook och på bloggen, och göra er Jävla Svennebananer så sinnesjukt avundsjuka för att ni inte är här under midsommar. Ni kommer ångra er. Som faaan också. Synd för er. Jävligt synd. För jag hade inte velat vara i Sverige, inte på Västkusten... inte alls. Med vänner familj gräs sol svensk musik midsommarkransar midsommarstång fylla hångel snygga killar underbara vänner god mat och bra uteliv. Nej. Aldrig i livet.. Jag hade inte gjort det. Inte alls.. och jag funderar inte heller på att säga upp mig och dra på Torsdag för att spendera min midsommar hemma. Inte alls. Kommer inte på fråga.


Någon som har en snara till övers eller... ?


Kommentarer
Postat av: Jacque

Sommarångesten har slagit till som vanligt med andra ord :p Saknar dig love <3 Ring gärna någon dag soooon. Kärlek.

2010-06-23 @ 13:18:52
URL: http://jacque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0