Lugn Lördag

Har nyss varit på Bio med min favorit man Oskar. Vi valde Robin Hood. Jäkligt bra. Mysigt mysigt.
Har legat i soffan med datorn i närheten, men inte gjort något aktivt.
 Bara legat stilla. Knappt kunnat prata. Och nu när jag träffade oskar så frågade han om jag var full.. näe, verkligen inte men som vanligt så är min hjärna så jävla SLOW när jag druckit, det är som om jag rökt hash i flera dygn o sen lägger av med det. Så satans seg. Damn it.

Kan inte sätta ihop en fullständig mening utan slödder, pauser eller feluttalade ord. Suck. Fortfarande lika oskillad när det gäller baksmällor. Pinsamt ju.


Nu är det fruktsallad och chill framför TV:n.


God natt för nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0