Kastar sten i glashus.

När jag kollar igenom mina skype konversationer innan jag skall gå hem efter jobbet så brukar jag ha pratat med varenda kotte på kontoret, om i stort sätt allting som existerar. Igår var det Måndag. Jag var Sliten och inte det minsta pratglad. hade kanske 5 konversationer med människorna på Kontoret igår, och det var mestadels om jobb och kundkontakter.

Jag sover så fruktansvärt märkligt nuförtiden. När jag sover själv så drömmer jag alltid alltid mardrömmar och vill bara kasta mig över telefonen och ringa mamma på nätterna. och annars så pratar jag i sömnen, letar efter människor och skriker ut namn och andra märkliga saker. Vad beror detta på? Är det att jag faktiskt efter 4 månaders semester börjar jobba igen? Är det att jag sover i sängar jag inte brukar sova i? Är det att det känns som om man befinner sig i en bastu om mätterna då det aldrig slutar vara så bedrövligt varmt och fuktigt? Gud vet vad. Men sover konstigt, det gör jag.

Vet att jag kastar lite sten i glashus nu när jag skall uppdatera vad jag gjorde igår, men jag känner att en liten liten omgång kan man ju alltid få med. Om det är något som man vill skriva om. Och det vill jag ju:


Jag har nu mått illa i 13 dagar typ.. det GÅR INTE ÖVER. Känner typ svindelkänslor och märkliga grejer, men kan inte fatta vad det är. Jag var påväg hem i 3 timmar igår från jobbet, men gjorde aldrig slag i verket. Jag stannade dock kvar och åkte sedan med Christina hem, skulle precis få kaffe och avnjuta eftermiddagen men då kommer Marco hennes man ut med massa vin och kex. Perfekt, precis vad jag behöver. Vi konsumerade en del vin, avnjöt sedan Marcos exelenta, klanderfria middag med räkor och en sjukt fin sallad. Sedan var det mer vin, och en vända i Christinas garderob.

Im tellin' you girls, du har inte någon garderob hur mycket du än vill tro det.
Och du har inte sett någon garderob innan du har sett Christinas.


Jag har nu 2 sjuuuukt snygga alternativ att bära på Sommarfesten på Lördag.
2 Långklänningar med fina färger och mönster, tänkte ha utsläppt hår och massa fina armband halsband och örhängen. Tänkte ockå vara ledig en dag i veckan som jag kan ligga vid poolen o sola på.
Simpelt. Less is more, som vi alltid sa i floristiken.


Nu skall jag ta och läsa aftonbladet, dricka upp mitt kaffe och sedan sätta mig på online chatten i 2 timmar.
Synda att Jonas har börjat uppskatta sin Ipod och att den inte ligger i min ficka längre. Men han kommer in vid 10, och då är den i mitt våld, igen.

Ha en fantastisk morgon, och hoppas ni i Sverige har fint väder!
Saknar er saknar er. Och jag tänkte snart skaffa ett nummer som ni kan ringa till.


Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0