halvt inlägg

Det är som mina vänner säger. Män. Män för mig blir aldrig något löst fall. Men blir det någonsin det för någon av oss kvinnor? En sak är iallafall jädrigt säkert. De där männen, kommer man aldrig förstå sig på. Aldrig någonsin. Jag tror inte det. Och hittar du, vackra kvinna en man som du förstår dig på, som är såpass intressant att han får dig att hänga kvar, men såpass underbar att du aldrig vill ha någon annan vid din sida när du stiger upp på morgonen. Ja, om du då också förstår dig på honom. YOU FUCKING HANG ON THERE!

Jag har dock inte hittat honom än. Men jag har hittat män som man aldrig någonsin knäckt kassaskåpskoden på. Aldrig hittat kombinationen till det som är hans hemlighet. Fast vill man det? Vill man kunna förstå sig på varenda liten del av mannen man älskar? Vill man kunna vara helt säker på vad han skulle skriva om du gav honom en penna och ett papper? Jag tror inte det. "Jag förstår mig inte på honom" Nej, och fan är väl tur det. Eller?

Herreguuuud vad det finns män och kvinnor som är så jäkla ospännande här runt oss. Som är så uträknande att jag vill spy. Tro mig. Jag testar männen runt mig varjedag. Jag vet exakt vad de kommer skriva till mig om jag väljer mina ord väl. Jag vet exakt vad de kommer göra om jag tar ett steg från dem, eller mot dem. Män är rätt uppenbara faktiskt.   

nej.. nu ringde Jacque.. got to go.


sorry..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0