Florence And The Machine

"There is a drumming sound inside my head and it starts when you're around"


Jag sitter och lyssnar på vidinderliga Florence dagarna ut. Så jäkla underbart. Om ni vill ha en låt som ni inte vill kunna chilla till, utan bara sätta på efter att ni är rätt pissed på era pojkvänner, familjer eller diverse människor så tycker jag ni pluggar i de fetaste högtalarna och sätter på
Kiss with a Fist

Fabulös låt.


Jag blir alltid lika skrämd när någon på jobbet, krogen eller på gatan kommer fram och säger att de läser min blogg. Säger dem "Jag gillar din blogg som fan" så brukar jag täna: Stackars jävel. Har du inget vettigare att läsa än dendära skiten. Men när de säger "Jag läser din blogg" så är det inte sagt om det är posetivt eller negativt. Det är då jag alltid ber dem att sluta läsa den.

Jag har tillochmed lagt till med en text ovanför bloggadressen på Facebook där det står:
Jag ansvarar inte för någonting som gäller adressen nedan.

JUST DET JA!

Sålänge kan ni nå mig på nummer; 00351968283386. Det är inte mitt nummer, men det kommer bli enkelt att fåtag i mig till det numret. Egentligen så är det vääärldens enklaste för mig att skaffa ett eget nummer. Jag behöver bara gå tvärsöver gatan och köpa ett nytt simkort.


Gör hon det? Nej, givetvis inte.


Hon låter det gå liiiite mer tid... som med allt annat.


JÄVLAR. Låneböckerna ja!!


Vill någon snäll person lämna in mina låneböcker ?


Mia, Emelie, Nadja, Josse, Syster, Bror, Moder, Fader?
Jag vet inte vart dem är förresten.


Eeh.. Lisa, de ligger inte hos dig eller?


Hum... sköööön förseningsavgift som landar i brevlådan snart kan jag tänka mig.
Grattis KARLSSON'S! Men den snälla jäveln som lämnar in dem kan ju visa upp ett kort på mig, och säga vem jag är.. så kanske de stryker skulden?


Man är ju trotsallt stammis på Biblioteket. Tar det alltid i samma veva som systemet nämligen, då det ligger 5 meter från varandra. Mina två favvisställen på jorden och Apoteket också. Undrar varför det är så?


En vild gissning:


Hon går till systemet och köper vin, super sig så redlöst full, ligger med varenda varelse, samlar på sig hela FASS sjukdomar och hela alfabetets könsjuksoms lexikon, sen måste hon gå till Bibblan för att kolla symptomen då hon hatar att gå till doktorn, och där finner hon botemelden och traskar iväg till Apoteket.  

Jävligt bra gissning. Men endast jag vet om den är sann. Och apotekstanterna då vadklart.


Ja, om ni annars vill något kan ni alltid nå mig på min mail vadklart...



Skriv lite skvaller och sådant som man missar hemme under sommar Sverige. Vem har varit otrogen? Vem ligger med vem? Håller mina syskon sig i skinnet? Ny krog på bryggan? Kändisar? Hörde det ryktas om Mange Schmidt. Kanske lika bra att jag inte är där då.. Jag har för mig att han har utfärdat ett förbud på 250 meters avstånd från honom. Om inte. Så är han bra jävla dum, för det kommer fler sommrar.


[email protected]



Adios Amigos!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej vännen, de ligger inte hos mig :) puss

2010-06-10 @ 08:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0