OH NO YOU DID NOT

"Hej Gumman. Jag behöver en bild på dig till mitt album här på Facebook. Tack! Älskar dig, Mamma"

MORSAN HAR ALLTSÅ SKAFFAT FACEBOOK. Är det nu man som döttrar och söner tarbort sina konton occh låter morsan 40 plus leva loppan på andras Walls? Näe. Jag fick ett sådant psykbryt när jag fick hennes friendrequest att jag gick hem och skrek på henne under ett lååångt samtal. Sen fick det vara nog. Vemfansomhelst får ju skaffa facebook. Det är ju rätt roligt. Jag kommer inte tacka ja till hennes request dock, men jag kommer smygkolla på hennes bilder. OM jag kommer.

Hittade denna, och den har fått mig till ett par ändlösa garv. Kolla in ögonen på min moder, och kolla in kattens ögon. Lika lost bådatvå. Ser ut som om det är något slags skelningssyndrom som härjar på kontoret.
När morsan nu skaffat facebook, då finns det inga spärrar längre. Då skall alla djur släppas lösa, det skall liggas offentligt och alla skall få slåss. När de vill, hur de vill, vart de vill.





Jag har ju inte blivit sådan jag är idag för inget. Min vilja och mina sjuka sidor har jag fått från morsan. Och humor (ja, jag måste faktiskt benämna det som humor) har jag också från henne. Likaså att hugga ner människor som inte respekterar andras sexualitet, religion, bakgrund eller hudfärg. They are going down.
Sen är mamma en hopplös feminist. Och det är väl jag med, men inte på det sättet som hon är. Hon är brutal i sina orala termer när det gäller män, framgång och pengar. Sen kickar hon ju ass förstås.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0