Tisdagen spenderas i Poolen

Good moorgon allihopa!

Hoppas ni på kontoret tittat ut och upptäckt vilken vidunderligt väder det är här på utsidan.
Jag sitter och dricker kaffe och lyssnar på Musik. Skall alldeles strax gå ner och ta ett dopp i poolen och sedan skall jag ligga där, tills jag ser ut som kol när jag kommer upp. Likabra att bränna sig liksom, så vet man iallafall att solen varit framma. Palla sådandär mesbränna. Nejdutack. Visserlgen så har jag redan blåsor på näsan efter Söndagens vistelse i solen under eftermiddagen.

Kollade på Emil Järvinens kort igår från Öland. Jag höll verkligen på att dö här av avundsjuka. Letade efter skarpa föremål eller en snarliknande grej. De är så bruna, så jävla snygga, de är i Sverige - på Öland och det får dricka öl på en båt, med svinsnygga brudar. Ja, tack Sverige hurfan det nu lyckades med att vi skulle kamma hem högsta vinsten i kvinnliga utseenden. Dock så tycker jag ju att männen också är en storvinst om man jämför med andra Europeiska länder...inga specifika nämnda... (Portugal)... Men Svenska tjejer är fanimej det snyggaste som finns. Och det märker man verkligen när man kommer hem sen. Eftersom min första vända hem var efter 13 månader, så drägglade JAG efter tjejerna när de gick förbi mig hemma på stan. God damn it Sverige.

Hur som haver. Nu är jag ledig, och varit uppe sedan klockan 8. Jag har satt på lite skööön musik, och nu är det växt vattning på balkongen med kaffe occh om en stund när poolen är lite mer uppvärmd, så är det Poolhäng och solning hela dagen. Undrar vad man skall ha för solskyddsfaktor... Hum..

Jonas brukar säga att molnen är den bästa solskyddsfaktorn. Mja må så vara  - men det finns inga moln! Såjävlagöttäre! Måste prata med min fina Linn, o se om de mötte upp Fröken Berg för Gallejj i helgen. Jag lade nämligen mina vänners helg i hennes händer. Hoppas det gick finfint.

NU. SOOOOL OCH POOOL!

Enjoy this song during my tanning time.






Kommentarer
Postat av: harriett

babe! du maste ha hog solskyddsfaktor, du vill inte bli brannskadad som jag blev for nagra ar sedan. tank pa rynkorna, du vill vara ung och frasch. hoppas du har en supernice dag. puss

2010-07-06 @ 13:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0