Sandra Dee ♥



Det finns 29614 stycken i Sverige som heter Sandra







Jag har en vän som heter Sandra Dahlström. Som är den vackraste kvinnan jag vet. På utsidan och på insidan. Hon är helt otrolig på alla sätt. Jag tycker så fybubblans mycket om henne, och jag kan inte ens räkna hur många dagar hon räddat för mig i mitt liv, och hur många fler hon kommer få rädda. Sandra är en sådan speciell person att bara tanken på henne får mig att le, och jag skrattar alltid åt hennes hjärtliga humor och galna upptåg. Så ohyggeligt smart, vettig och bra som hon är, det kan jag endast dröma om att bli. Men jag är så otroligt glad för att ha henne i mitt liv.

Jag pratade nyss med henne i telefon. Vi har inte pratat sedan jag åkte hit på semester, och sedan stannade. Jag har tänkt på henne varendaste dag, och velat ringa varje kväll, men när jag skall prata med Sandra, så skall det finnas tid, plats och jag måste ha ro omkring mig. ETT samtal med henne kan få mig att leva på det läänge, läänge. Jag får så mycket i utbyte av henne när jag pratar med henne och jag beundrar och respekterar henne så fruktansvärt mycket.

Sandra betyder "Att försvara och att hjälpa" Och det finns inget bättre namn på den kvinna som står mig så nära hjärtat.


TACK ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0