No Love - No Laid.

Ja, det stämmer.


Jag har bestämt mig. No Love, No sex. For real.
Don't wanna, aint gonna.

Jag har verkligen inte en aning om hur det känns att ha sex med någon man älskar. Folk säger "Har man inte haft sex med någon man är kär i, så har man inte haft sex" Har dem rätt? Har jag aldrig upplevt riktigt sex? Jag tyckte det. Men people keep on telling me Im wrong. Sen säger ju dock JAG till folk som typ endast haft sex med folk de är kära i att de inte förstår sex heller. Det är inte alltid bara hej, ligga, hejdå. Det är ju mer än det oftast. Okej, inte alltid. Men det händer ju. Det är ju passionerat, det är hett, det är så jävla bra, och man är fan kär i det ögonblicket. Jag skulle svarat ja, utan tvekan med somliga när man ligger om de hade friat till mig just då. Ja-jag-gifter-mig-med-dig-som-faaaan-också.

Men just nu, så känner jag att det kanske är värt att vänta. Som jag nämnt innan kommer jag inte ligga med okända män längre. Not my thing liksom. Har ju inte gjort det på ett braaa tag heller. Jag vill känna honom innan jag gör något med honom. Skönt att känna så faktiskt. Skönt att veta att man är trygg i detdär. Vill inte ligga med någon på krogen. Vill vara vän, eller något mer innan jag drar av mig kläderna. No more.

Men.. jag hade tänkt att jag skall inte bara känna honom nu. Han skall inte vara min kollega, eller polare. Jag skall känna MER för honom. Jag tror jag kan lyckas. Skall tafram lite facebook bilder på kapabla kandidater och sedan köra ole, dole, doff mellan dem. Sen skall jag intala mig själv att jag är kär i honom. Tror det blir svinbra om jag tatuerar hans namn på min kropp. Då MÅSTE jag liksom bli kär i honom. Ingen återvändo efter det liksom. Vilket fan så brilljant idé. Får fan gå in o facebooka nu, sen blir det tatueringbesök, och sen blir det fan att "Åka av" som Jens säger.

Kanske skall slå på stort o köra ett porträtt istället för namnet? Namn kan man ju alltid mörka, säga att det är en bror eller en hund liksom. Men ett porträtt på killens face. Det GÅR inte att ljuga ihop o säga att det var min hund som dog 99 liksom. Japp, så får det bli.

Oj oj oj. Fan så kär jag skall bli alltså. Kommer bli awesome. Sen om han friar. Jaha, sedär så var man förlovad. Och lycklig. För det blev man per automatik om man förlovade sig va? Det kommer väl som ett trevligt paketpris va? Förlovning, lycka. Cheesburgare, Pommes. Drink, Sugrör.

Här skall kärlek spridas. Det skall vara ljuv älskog under svala sommarkvällar under trädens skuggor. Det skall vara fint, vackert och sexet skall vara så fantastiskt bra. För det är ju det när man är kär säger de ju.

Vad fan vet de som inte upplevt one nights på riktiga nivåer? Vad fan vet jag om samlag med en man jag älskar?
Vet jag kanske. Men glömt hur det kändes? Only god knows. För han låg väl säkerligen med tjejer han var kär i va? Gud i egen hög person. Han hade nog inte många one nights han va. Eller vem vet. DÄR kan ju bara gud svara iallafall.

Näe, nu skall jag ta o sova lite. Fredag imorgon ju. En flaska vitt ligger på kylning, o jag hoppas på poolhäng imorgon.
Kommer bli fantastiskt. Som varenda dag jag upplever. Eufori upplevs bara när du tillåter det. När du skiter i allt som inte passar in. När du inseer att du kan nå lycka i livet även om du vart igenom mycket skit, även om ditt liv är långt ifrån perfekt. Endast DU kan skapa din egen lycka. Snälla, se inte den sista meningen här som  endast ord. För det är inte det. Jag garanterar dig. Ta det som det är istället för att gör det till något som det önskat. Genvägen till lycka ÄR så enkel. Jag fattade det efter 2 veckor här. Andra omgången av spelet, och jag vann hela skiten. Inte många har kommit så långt. Och det säger jag inte för att skryta eller vara märkvärdig. För det är så, jag har fattat vad det handlar om. Och det mina vänner. Det är fanimej inte dåligt vid 20-turning-21 års ålder.

Tvekar, får ångest, svamlar, gråter. Jag gör allt. Men jag är ju inte mer än människa. Jag är en jäävligt lycklig människa. Tack Jesus och hans sandaler för att det blev så. För att jag fattade efter att ha sökt svaret så länge. Acceptera. DET är svaret.

Nu skall viktigpettern-förståsigpåaren-poeten-PovelRammel-Gud-kallamigvadnivill, gå och lägga sig. För John blund, är den enda mannen som får mig i säng varenda jävla natt. Och han är jag faktiskt inte kär i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0